دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ فریدون آسرایی به نام آی لیلی

فریدون آسرایی آی لیلی


دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام آی لیلی
Fereydoun Asraei - Ay Leyli
موزیک : حامد حسینی ؛ ترانه سرا : معین برزه ؛ تنظیم : بهتاش زرین و حامد حسینی ؛ میکس و مستر : مهیار رحیمی
متن ترانه آی لیلی از فریدون آسرایی

ای خواستنی، کاش / نری، کاش بمانی

ای خواستنی، جان منی، کاش بدانی / ای خواستنی، خواسته‌ای جز تو ندارم

فریدون آسرایی آی لیلی، دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی آی لیلی   متن ترانه
ای خواستنی، کاش
نری، کاش بمانی
ای خواستنی، جان منی، کاش بدانی
ای خواستنی، خواسته‌ای جز تو ندارم
ای خواستنی، کاش نری از دل زارم
آی لیلی لیلی
تا دیدمت انگار دلم ریخت
آی لیلی لیلی
تو رد شدی و خلوت یک شهر بهم ریخت
آی لیلی لیلی
صد بار دلم را تو شکستی
آی لیلی لیلی
با این‌همه دلخواهِ دلم بودی و هستی
آه از نگاهت، مهربانم، آتش افتاده به جانم
باز این دل خاموش من، روشن‌تر از آتشفشان است
آه از نگاهم رو نپوشان، بیش از این من را مرنجان
لیلی مرا مجنون نکن، وقتی دلت با دیگران است

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ فریدون آسرایی به نام آی لیلی کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.